Световната кампания „Generosity: Amplified“ в подкрепа на хората с увреден слух събра за изминалата една година $50 000. Кампанията се организира от Chivas Regal и LSTN Sound Co, съвместно с Фондация Starkey Hearing и е с продължителност до 2020 г.
Всеки, който иска да подпомогне инициативата, може да го направи като изслуша историята на човек, който за първи път чува гласа си, след като му поставят слухов апарат. Всяко слушане се превъща в директно дарение от Chivas Regal към Фондация Starkey Hearing. Аудиото може да се чуе на http://chiv.as/LSTN. Според брояча на сайта, до момента то е достигнало до 57 136 души.
Освен това средства в подкрепа на каузата се събират и чрез продажбата на специално създадени за целта слушалки - Chivas LSTN.
Целта на „Generosity: Amplified“ е до 2020 г. да се осигурят 1 милион слухови апарати за нуждаещи се хора.
„Вдъхновяващата инициатива, посветена на споделянето, ще промени завинаги живота на стотици хиляди хора, които не могат да чуват“, казват организаторите на инициативата.
За повече от 30 години Фондацията Starkey Hearing е дарила повече от 1.8 милиона слухови апарата на хора от цял свят.