Red Media - информационен сайт за здравеопазване
Информационен сайт за здравеопазването и здравната реформа

Новини - България

Рекламират некоректно продукт за отслабване от името на Центъра по обществено здраве
Прочетена: 410 пъти
Снимка: НЦОЗА

През последните дни в интернет пространството се рекламира продукт за отслабване с анонса, че той е препоръчан от институция с име, което е сходно с това на Националния център по обществено здраве и анализи (НЦОЗА), алармират от институцията.


Рекламата се разпространява чрез имейл маркетинг. Потребителите получават на електронните си пощи съобщение от Л.А.Б.В. за хранителна добавка FitoLife, като темата (subject) на мейла гласи: „Националният Институт за обществено здраве препоръчва как да отслабнеш с …“, а в текста на самото писмо съдържа следната информация:

ВАЖНО СЪОБЩЕНИЕ
отнасящо се за мъжете и жените, които безуспешно се борят срещу загубата на тегло!
ОТСЛАБВАНЕ ЗА 2 ЧАСА ОТ ПРИЕМАНЕТО
Достатъчно е само едно, за да отслабнеш 2,5 кг.! След 120 минути изтъняват първите слоеве мазнини. Мазнините на слоеве спира да се лепи по мускулите и изчезва – затова става бързо отслабване. Следващото използвай след 24 часа

Това рекламно съобщение предизвика острата реакция на НЦОЗА:

„НЦОЗА категорично се разграничава от това рекламно съобщение. Националният център по обществено здраве и анализи няма никаква връзка, отношение, нито „препоръка” за въпросния продукт.
Става въпрос за некоректно и подвеждащо ползване на част от името на институцията за лични рекламни цели“.





Коментари

октомври 2021

ПВСЧПСН
    

Събития

Няма събития