Още статии
по темата
"Превенцията е твоят билет"
Това се казва в един от двата видео клипа част от тазгодишната информационна кампания "Заедно срещу рака на простатата". Видеата са на футболна тематика и чрез тях се цели да се обърне внимание на мъжете, че превенцията е техният „билет“ да продължат да се радват на живота и да посещават мачовете на любимия си отбор. Те ще се излъчват по време на двубоите на „Левски“ през ноември на стадион „Георги Аспарухов“, на 130 телевизионни екрана в 13 лечебни заведения в София, Пловдив, Стара Загора, Бургас, Варна, Плевен, Велико Търново, Ямбол и Видин, както и в социалните мрежи на партньорите на кампанията.
Информационната кампания "Заедно срещу рака на простатата" се организира от „Астелас България“ в партньорство с Българското онкологично научно дружество (БОНД) и ПФК „Левски“ и в рамките на отбелязването на Световния месец за превенция на мъжкото здраве – ноември.
Целта на кампанията е да фокусира общественото внимание върху необходимостта от редовна профилактика, ранната диагностика и своевременно лечение на заболяването.