От октомври 2022 г. Николай Матеев поема позицията Ръководител Фармацевтични продукти за Байер България, съобщават от компанията. Досегашният Търговски директор на направлението за Румъния, България и Молдова Хорхе Левинсон продължава професионалното си развитие в Байер Фармацевтични продукти на позиция Маркетинг мениджър за регион Южно Средиземноморие и Черно море, който включва България, Румъния, Молдова, Гърция и Украйна.
Николай Матеев се присъединява към Байер България преди девет години като Продуктов мениджър „Онкология“. След това се развива като Ръководител отдел „Болничен Пазар“ до 2020 г., когато поема позицията Ръководител на отдел „Маркетинг“ в направление „Фармацевтични продукти“ за Бълагрия. Николай има диплома по фармация от Медицински Университет София и такава по маркетинг от УНСС.
“Водени от мисията на Байер „Наука за по-добър живот“, ние ще работим за осигуряване на достъп до нашите иновативни лекарствени продукти в България и развитие на среда, в която хората могат по-ефективно да се грижат за собственото си здраве“, каза Николай Матеев.
Направлението Фармацевтични продукти на Байер се фокусира върху лекарствата, отпускани по лекарско предписание в терапевтичните области кардиология, онкология, гинекология, хематология, офталмология, женско здраве, клетъчни и генни терапии. Портфолиото на направлението включва продукти, които са сред водещите в света за техните показания. Мисията на Фармацевтични продукти е да проучва, разработва, произвежда и предлага на пазара иновативни продукти, които подобряват здравето на хората по целия свят.
За Байер
Байер е международна компания с основен опит в областите на науките за живота – здравеопазване и хранене. Продуктите и услугите на Байер целят да носят полза на хората и планетата, подкрепяйки усилията за преодоляване на основни предизвикателства следствие от нарастването и застаряването на населението в световен мащаб. Байер се ангажира да стимулира устойчиво развитие и да генерира положително въздействие с бизнесите си. В същото време Групата цели да създава стойност и да увеличава потенциала си за печалба чрез иновации и растеж. Марката Байер стои зад доверие, отговорност и качество в цял свят. През финансовата 2021 г. в Групата работят около 100 000 служители, а компанията реализира продажби в размер на 44.1 млрд. евро. Разходите за научноизследователска и развойна дейност възлизат на 5.3 млрд. евро. За повече информация посетете www.bayer.com.