Новини - България

НЗОК вече с нов сайт - предлага достъп до листата на чакащите в болниците
Прочетена: 204 пъти

Интернет страницата www.nhif.bg на Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) е обновена в рамките на проект „Развитие на здравния портал на НЗОК с добавяне на нови функционалности”, осъществен от „ТехноЛогика“ ЕАД. Фирмата е класирана на първо място след обявяването на открита процедура от управителя на НЗОК за възлагане на обществена поръчка с предмет „Техническа поддръжка на Персонализирана информационна система (ПИС) на НЗОК, включително разработка на бъдещи функционалности“. Тя е предложила оферта за осъществяване на техническата поддръжка на ПИС от 18 000  лв. с ДДС и така е отговорила адекватно на критерия за оценка „най-ниска цена“.

 

Изграденото портално софтуерно решение включва Публична част, Система за управление на съдържанието и набор от електронни услуги, предназначени за граждани и договорни партньори на НЗОК. Обновеният здравен портал на НЗОК ще представя адекватно и по модерен начин институцията в интернет пространството и ще позволява, както и досега, извършването на набор от електронни услуги със свободен достъп. Такива са справките, които здравноосигурените могат да направят за:

 

  • Общопрактикуващи лекари;
  • Лекари специалисти;
  • Лекари по дентална медицина;
  • Лабораторни изследвания - списък на лечебните заведения, извършващи лабораторни изследвания;
  • Високоспециализирани дейности - списък на лечебните заведения, извършващи високоспециализирани дейности;
  • Лекарства, заплащани от НЗОК (Лекарствен списък)
  • Пациентски листи
  • Анулирани здравноосигурителни книжки.

 

Запазена е възможността, както и досега, здравноосигурените да могат да задават online своите въпроси към НЗОК.

 

Разработена е нова функционалност, част от публично достъпните услуги - „Национална листа за планов прием в лечебни заведения за болнична помощ (ЛЗБП)“. Тя има за цел поддържането на листа за планов прием за всяка клиника и/или отделение в страната. Услугата е разработена така, че да бъде максимално удобна за потребителите, като им предоставя в табличен вид информация за:

 

  • Пореден номер на вписания пациент в Националната листа за планов прием на пациенти;
  • Номер на клинична пътека, клинична процедура или амбулаторна процедура;
  • Инициали на пациента;
  • Дата за планов прием;
  • Пореден номер от листата за планов прием на съответното лечебно заведение.

 

Така новата услуга ще улеснява максимално здравноосигурените и ще им помага да следят поредния номер в Националната листа за планов прием на пациенти, както и датата за планов прием на вписаните пациенти, обясняват от касата.





Коментари

март 2024

ПВСЧПСН
    

Събития

Няма събития