Новини - България

МБАЛ „Надежда“ консултира пациентите по Viber заради COVID-19
Прочетена: 178 пъти

МБАЛ „Надежда“ вече консултира своите пациенти и онлайн, с жива визуална връзка през мобилното приложение Viber. Всички лекари преработиха своите графици и стартираха поетапно срещи в специално създаден виртуален кабинет, обявиха от лечебното заведение.

 

С приоритет са всички, попадащи под условията на обявеното извънредно положение, които не трябва да посещават болничното заведение в този период. Такива са бременните жени, които в момента не могат да провеждат своите женски консултации, пациентите, които са започнали процедури по асистирана репродукция, пациенти с онкологични заболявания и др.

 

Представителите на кол центъра на болницата се свързват поетапно с всички пациенти и назначава час за последваща онлайн консултация по Viber със съответния лекуващ лекар.

 

 

Консултациите дават възможност на пациента да обсъди очи в очи със своя лекар всички въпроси, които го тревожат относно състояние му, нуждата от спешен преглед или изследване, както и да поучи съвети и препоръки за превенция по време на пандемията.

 

В края на тази консултация, в случай на спешност, лекарят насочва за преглед в дежурния  кабинет на МБАЛ „Надежда“.

 

В условията на пандемията от Covid-19, МБАЛ „Надежда“ реорганизира своята дейност, така че да работи с продължаваща приоритетна грижа за пациента и при спазване на най-строги мерки за безопасност, които включват:
-    Специален пропускателен режим с централизиран достъп през главния вход на сградата, през два специални пункта: „Контрол на достъп“ и „Медицински контрол“ за оценка на здравословното състояние на посетителите и филтриране на желаещите за достъп;
-    Ограничен достъп на придружители и други външни лица;
-    Болницата преустанови профилактичните прегледи, профилактичните изследвания, всички планови операции, които нямат неотложен характер, женски консултации и свиждания;
-    Забранен е достъпа на роднини до залата за изписване на бебетата;

 

Целият екип на МБАЛ „Надежда“ е подготвен за работа в условията на разпореденото извънредно положение, има специално разработени вътрешни правила за действие; хигиена на помещенията; предпазване на пациенти и персонал, в условията на повишена вирусна обстановка.

 

Част от мерките са, документите на пациентите (болнични листове и епикризи) да се изпращат по куриер изцяло за сметка на МБАЛ „Надежда“, за да ограничи тяхното движение в града, посещаването на болничното заведение и излагането им на риск.


Дежурен кабинет: 024417970 и 0882332632
Кол център: 02 441 79 70, 0882 193 970, 0882 193 972, без почивен ден от 8:00 до 20:00 часа





Коментари

април 2024

ПВСЧПСН
     

Събития

Няма събития